praktische informatie
Hieronder vindt u een antwoord op tal van praktische vragen betreffende de bestelling, de levering en de service. Heeft u toch nog een andere vraag?
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen kan via mail, telefonisch (ook ’s nachts op het antwoordapparaat) of via fax.
Tot wanneer kan ik bestellen en wanneer wordt het geleverd?
De levertermijn hangt af van wat u bestelt.
- - Klassieke groenten en fruit: vóór 6u ’s morgens besteld is de dag zelf geleverd.
- - Voorgesneden groenten of fruit: vóór 14u besteld is de dag nadien geleverd.
- - Speciale groenten of fruit: op voorhand door te geven en te bespreken bij de bestelling.
Waar en wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De bestelling wordt geleverd op de tijdstippen die u zelf wenst en op het adres dat u ons doorgeeft.
Wat als we last minute iets nodig hebben?
Dat kan altijd. Wij hebben tijdens de dag een tweede leverronde. Heeft u nog iets nodig, bel het dan door en indien het vóór de tweede leverronde is, kan het nog meegeleverd worden.
Zijn jullie alle dagen open?
Wij zijn in principe open van maandag tot en met zaterdag. Op zondag hebben we echter wel een permanentiedienst als depannage. Makkelijkst is om alles van maandag tot en met zaterdag te bestellen. Heeft u op zondag toch iets tekort, dan kunt u het wel nog even bijbestellen.
In welke hoeveelheden moet ik bestellen?
Bestellen kan zowel in grote als in kleine hoeveelheden.
In welke regio leveren jullie?
Wij leveren in een hele grote regio: Brugge, Knokke, Blankenberge, Beernem, Oostkamp,… Is uw zaak verder gelegen? Laat het ons weten en we vinden gegarandeerd een oplossing.